- Domů
- Ekonomická správa
Ekonomická správa
- Vedení podvojného účetnictví pro objekt včetně vyhotovení účetní uzávěrky a daňového přiznání
- Provedení vyúčtování energií a služeb za celou nemovitost vždy 1x ročně a to nejpozději do 3 měsíců v následujícím účetním období (tento přehled je vypracováván pro potřeby majitele nemovitosti)
- Provedení vyúčtování energií a služeb za jednotlivé bytové jednotky
- Provedení vyúčtování energií a služeb za jednotlivé bytové jednotky v souvislosti se změnou vlastníka bytové jednotky nebo při ukončení nájemního vztahu
- Zajištění pravidelné kontroly úhrad nájemného a v případě zjištění dlužníka zajištění veškerých úkonů k dosažení úhrady nájemného (kromě podání žaloby, tento úkon je prováděn na základě pokynů pověřené osoby nebo majitele nemovitosti)
- Fyzické předání a převzetí bytových jednotek a nebytových prostor včetně vyhotovení předávacího protokolu
- Informování vlastníků a nájemců o své kontaktní adrese a telefonu vývěskou v domě
- Aktualizaci pasportizace bytů a nebytových prostor
- Evidenci spravovaného majetku
- Přehled nájemců jednotlivých nebytových prostorů a účelu jejich využití
- Přehled volných bytů a nebytových prostorů a informovat o nich vlastníky
- Vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace, včetně archivace
- Evidenci stavu plynoměrů, vodoměrů a elektroměrů
- Správu společných částí domu